torsdag 5 januari 2012

Dagens ny

Vad bidrar jag med när jag bloggar? Inte mycket kanske ni svarar, men när jag väl gör det är det ofta något jag köpt. Troligen för att jag och det här med kreativitet inte är så mycket för att umgås. Vi connectar liksom inte. Men men idag har jag, förut att plugga hemtenta, gått in i en enda affär vilket resulterade i att jag spenderade 149 kr på en väska. Egentligen inget impulsköp då jag senast igår tänkte på att jag "behöver" en väska i denna modell. Så här ser den ut by the way:


Borde nästan skapa en egen etikett för alla min väskköpsinlägg ;)

Nu taggar vi guldmedalj-match (för att använda Rönnbergs uttryck) imorgon natt! Var ser ni matchen??
// Nyklippt Maria

1 kommentar:

Hanna sa...

Fint att ha dig här igen :D fin väska med, men kan inte tänka mig att du skulle behöva den..