måndag 28 februari 2011

Dagens Underhållning.

Jag var lite trött men jag lyckades. Oscarsgalan i år var finfin. Mycket tack vare superbästa Fredlip. Jag är glad att jag spelade in hela natten så jag kan se det om och om och om igen.
Inception vann ganska mycket, lika så The Social Network men King's Speech vann den största, best picture. Och Colin Firth vann för bästa huvudroll för just den filmen. Jag har skakat hand med Colin Firth. 

Trött som bara den skulle det bli skönt att sussa vid 6tin imorse. Men jag somnade inte fören frammåt sju. Och sen så vaknade jag vid 10 efter drömt en fin dröm innehållandes Fredrik och Filip. Sov lite till men vakna hela tiden så gav upp vid 13tin. Så kommer vara en seg dag idag. Får bli en sån där stanna inne dag.

Jag skulle gå in på Kanal nios hemsida för att hitta en rolig bild på en tant som stickar under galan men så hamnade jag så här istället.
Hanna det var alltså jag. lilla jag var någon helt annan.
Det här alltså inte jag, någon som skrev åt mig.
Här var det någon annan som skrev som Hanna igen.
HAHA DAGENS UNDERHÅLLNING.

Inga kommentarer: