fredag 24 februari 2012

Dagens uppdatering

Tack för grattis-inlägget, Hanna! Och tusen tusen och åter tusen tack för den underbara tillställningen ni ordnade! Har aldrig varit med om något så chockande och surrealistiskt. Som sagt var det troligen det finaste någon har gjort för mig! Känns som omöjligt att återgälda tillräckligt bra. All kärlek till er, ni är de underbaraste!

Igår var jag till en sjukgymnast för att jag vill få någon ordning på min rygg. Han noterade mina udda nyckelben som Moa nyligen upptäckt. Hanna, nu har jag medicinsk expertis som kan intyg att jag har olika långa armar. I told you! ;) Fick igår veta att det inte är så konstigt att jag har lite ont. Jag har en s-formad ryggrad, osymmetriska nyckelben och är väldigt stel på vissa ställen, plus att det knakar och hoppar runt typ överallt lite hur som helst. Fick lite övningar att göra så kanske det blir bättre, så nu behöver jag köpa mig en sådan där stor boll. Det var tydligen väldigt bra att ha en sådan enligt Calle. Förut fanns de till bra pris på Stadium Outlet, så jag får leta där i helgen. Så, intresseklubben kan sluta anteckna nu! :P

Annars, så har min Håkan-period fortsatt och utvecklats. Just nu rullar 2 steg från paradise-skivan på spotify. Tror jag har en svensk period för det blir mest Håkan och Eldkvarn just nu. Är så dålig på musik på svenska så jag vet inte vad annat jag kan lyssna på som är på svenska. Något tips?

Puss!
// Maria

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vi är bara glada att du hade en fin tid! :D

Du vet jag tror ju inte riktigt på medicinsk expertis unik mutation som jag är. Så jag fasthåller vid min ståndpunkt.

Bra du lyssnar på Håkan. Men tror du vet alla svenskar jag lyssnar på redan..

moa sa...

Hoppas det blir bättre med sjukgymnastens övningar!!! Kul att du bloggar! :)