måndag 25 juli 2011

Dagens svammel (obs: behöver ej läsas)

Lite dumt är det att vara stressad över att man ska på semester. Paradoxalt. Liksom, semester. Ska ju bli relaxing. Men det är så himla mycket hela tiden och jag hänger inte med. Sömnbrist á la nästan hela veckan har det blivit. Och nu borde jag verkligen sova, för imorgon ska jag upp tidigt. För att åka på minisemester. Hälsa på Ida i Kolmården. Skynda hem och tvätta, jobba natt, kolla upp tusen saker, packa och fara på ännu en semester. Till Tjörn. Saknar att ha Hanna här som roomie. Saknar att vara med er tokfrallor. Vi flyttar ihop i ett kollektiv, okej?! All of us! Filmpolarna vill hänga men jag har aldrig tid. Känner mig taskig. Himla magknip har jag också. Och jag saknar redan min bror bedrövligt mycket. Och är orolig för att jag inte vet om planet kom fram till andra sidan jorden. Börjar bli rädd för skolan också. Hjälp, det är ju snart. Jag låter bedrövlig. Men jag lovar, jag är glad oftast. Jag bara feel blue just för stunden. Och svamlar. Haha. Kul ska det bli imorgon. Åh, nu är jag glad igen. Haha.


Men hörrni. Stockholm är la en fin stad! Let's move here så kan vi leka varje dag, ja!

//Övertrött Moa

PS. Jag varnade er. Ni borde inte ha läst. Eller jo! Just det! För jag vill ju att ni ska flytta hit. Och att ni ska veta att jag saknar er. Puss. DS.

1 kommentar:

Maria sa...

Den där rubriken skulle jag kunna ha på alla mina inlägg. (och även alla mina samtalsämnen)
Hoppas du har det underbart på Tjörn!