onsdag 26 januari 2011

Dagens BokTips.

Sakta men säkert är metoden jag kör på när det gäller läsning. Men igår så kom äntligen en av dessa dagar, dem där dagarna som kommer ungefär en gång per år dem där dagarna då jag slutligen läser klart boken jag läser. ;) Har läst favortiterna Fredrik Wikingssons och Filip Hammars bok Två nötcreme och en Moviebox Hisnande generaliseringar om vår uppväxt i DDR-Sverige.
Älskar den. Förrutom att det är riktigt spännande att få hänga med Fredlip som unga så är den även lärande. Och förrutom det så är den underbart rolig och så där smart som bara Fredlip får till.
Fick just reda på att det är dem själva som läser upp boken med. Lovely! Nu blir det att lyssna igenom boken en gång också för att man blir så glad av dem där två.
Lyssna och njut! Från Hanna

3 kommentarer:

Moa sa...

Får jag låna den av dig? :)

Hanna sa...

Det hade du absolut fått om det varit min. Men jag har lånat den på bibblan, men om du frågar dem riktigt snällt så får du nog också låna den ;)

Moa sa...

Aha var det så det var, okej. Då får jag väl fråga snällt då. ;)