söndag 30 januari 2011

Dagens musik... och sysselsättning

Californication - Red Hot Chili Peppers.


Så fick jag äntligen åka lite skidor! Jag har haft en riktigt härlig dag i Romme. På vägen dit lyssnade vi på fjällen-musik, det vill säga RHCP. Av någon anledning lyssnar vi alltid på detta band när vi är i fjällen. Det kanske är lite konstigt att alltså tänka på snöiga berg och skidåkning när jag hör låten Californication. Men numera får den mig nog att längta nästan lika mycket till Kalifornien som till fjällen.
//Moa

3 kommentarer:

Maria sa...

Roligt att ni kom iväg! Vad tyckte du om själva Romme då?

Moa sa...

Jag gillade Romme, tyckte mycket bättre om det än Kungsberget! :) Fanns flera riktigt bra backar, så jag är helnöjd!

Maria sa...

Vad bra! De har vissa bra saker i Dalarna iaf ;)