fredag 5 augusti 2011

Dagens gameplanchanges

Först av allt, är gameplanchanges ett ord? Borde inte vara det. Men om man skriver gameplan changes så betyder det ju helt plötsligt något som jag inte menade.

Andra av allt, Moa jag hoppas INNERLIGT du inte är för ledsen! Kanske någon annan vill pridea med dig? filmbuddies? Linnea? Greta? Hon ville ju inte gå på HR med mig men å andra sidan har jag alltid antagit henne för en mer prideig människa än en musik människa.

Vi pratade likt Filip och Fredrik om att hyra en hellikopter och komma hämta dig. Men visste varken vart man får tag på en eller om vi hade råd. Sen tänkte vi också luftballong. Två träffar i en smäll lixom. Men det skulle ta för lång tid och kanske skulle vinden blåsa åt fel håll och vi skulle hamna i Haparanda.

Men skulle du komma hem till veckan? Måndag, tisdag? Maria kan komma på tisdag till onsdag kväll. Då kan vi leka! Och kanske vara roomies hemma hos mig? Se minst 20 filmer, alla Harry Potter och en massa vampyrfilmer tex. Sounds like a gameplan? Du kan få gosa med Jalle och Puppypappilly då!

Lot's of love

Hanna

1 kommentar:

Moa sa...

Nu är det ett ord. Klart jag är ledsen, men jag vet ju att du hemskt gärna ville se räkerna. So it's okey. I will survive. En ballongfärd till Hoffe hade varit awesome, men risken att hamna i Haparanda hade ju varit rätt så stor. Liksom. Och då hade vi missat både pride och räkerna.

Åh, jag hoppas ni får det fint imorgon! Avis! Men jag ska nog underhålla mig på något vis. Hör av mig så fort jag vet när jag kan komma hem, troligen tisdag. Då ska vi hänga i så fall! Men inga vampyrer. Och jag tror Maria bangar om vi kör HP-maraton. Men jag kanske kan stanna i trakten flera dagar. We'll see!

Massor av kärlek!