fredag 3 juni 2011

Dagens filmtips.

Hellow i stugorna! Nu sitter jag fridfullt vid mitt skrivbord med båda fönstrerna helt öppna och blickar ibland upp från skärmen för att titta på den helt magnifiska utsikt någonsin skådat.  El faluväg. Dylan underhåller mig från cdspelaren här bakom. lovely. Och jag har just diskat. Man skulle kunna tro att mitt liv är tip top men njaa. Jag har aldrig haft så här tråkigt i hela mitt liv skulle jag tro. Till och med att titta på film/tvserier lockar inte som det brukar. Idag är det dessutom den årliga bessemerfesten, typ det roligaste som händer i Hoffe. Det är så fult! Men mer än så blir det inte här på landet i Gästrikland. Men öltältet är roligt. Om man har några kompisar att gå med. Men det har inte jag. Jo, nu var det så att jag kikade på en film idag som var jag vet inte riktigt. Har inte bestämt mig för ifall den är bra eller dålig ännu. Men den är speciell. Och jag har märkt att jag har en thing för motions pictures som slutar tragiskt smart. Så var just fallet i detta fall. Hade inte en aning den skulle ta oss dit. Den var häftig den där Triangle.
Sen är jag nyfiken hur det gick för Maria på första dagen!  // Hanna

Inga kommentarer: