söndag 26 juni 2011

Dagens världelöshet

Fy fan vad sämst vi är på att blogga! Till och med jag HANNA PANNA som brukade älska att blogga.
Kanske jag är på väg ur min blogperiod. Fy fan vad sorgligt i så fall. Då måste jag börja skriva dagbok. Eller en bok om mig själv. Jag känner mig hysterisk idag, kanske fortfarande full? Vad som helst kan hända tror jag.

Jag har problem med. förra veckan kunde jag inte sova. I fyra nätter i rad sov jag ungefär sex timmar per natt, fast inte på rak. Det kanske räcker för en del men inte för mig. Jag behöver åtta men helst nio gärna tio.
Men sen i söndags kunde jag börja sova normalt igen. Så kom torsdagen och jag fick istället huvudvärk mot kväller. Tors, fre och jag började känna att dem kom även igår. Men vodkan räddade mig. hööhöhöh. Och så somnade jag vid fyra imorde och vaknade lite efter åtta. Yey. Tvingade mig att somnade om, lyckades runt tio. Som vill halv ett. sex och en halv timme kill me. Kom inte tillbaka jag kan inte sova trenden. PLEASE. Nu fick jag ett sug att se filmen Lost Boys.

Jag har tagit några bilder. Ska se om dem är något att ha. Då får ni sen. BRB! Maria en bild kan jag väll få bjussa på här? Jag gillade den. Ta bort om du ej godkänner, you know the thrill.
Jag har suprise suprise gjort en videoblogg haha. Kanske att jag förnedrar mig själv så mycket att jag laddar upp den. Ni har jag aldrig fått se Popcorn for two min internet talkshow.

Okej värlelöst inlägg från en världelös bloggare. Kanske Moa gillade det i alla fall? Om hon nu har tid att läsa! Hon är så busey jämt. Nu ska jag fortsätta se High Chaparall med commentary här kommer bilden. puss.

2 kommentarer:

Maria sa...

Måste säga att jag gillade detta inlägg skarpt. Det talade till mig. Och du är mycket bra på att blogga! Men skriva dagbok är ju också skoj så du kanske ska göra det med :)
Men usch vad jobbigt att du inte kan sova. Inte bra inte bra. Vet inte hur jag ska göra för att hjälpa dig dock...önskar jag kunde göra något :/
Bilden är helt ok eftersom det inte går att helt identifiera mig ;)

Moa Toa sa...

Vad jobbigt med dina sömnproblem, måste tas itu med på något vis! Jag är övertrött nu för jag har bara sovit ca 4 timmar inatt (fast egenvalt så det är verkligen inte synd om mig, så går det när man är ute och ränner och tunnelbanorna slutat gå så man måste sova på en soffa i Årsta), men trots mitt virriga tillstånd måste jag säga att ja, jag gillar inlägget! Lite bekymrande men intressant och fint skrivet.

Jag vet att jag varit hemskt busy nu ett tag, så det förklarar att jag varit en dålig bloggerska. Men men. Snart blir det i alla fall en massa häng med er. Fast då blir det nog inte så mycket bloggande heller förstås.. Jag vill se popcorn for two! Fick ju se lite förut men då var det så svårt att höra nåt.

Nu måste jag skynda mig att packa resten för att flytta om en halvtimme. Sen blir det utbildning på jobbet och sen packa inför P&L!

Vi ses snart! Puss!