tisdag 21 juni 2011

Dagens Spelschema.

Peace & Loves 2011s spelschema är äntligen ute! Check it out here! Nu bums med det samma!
GAMEPLAN?

Visste att något skulle krocka. Absolut.

Hofors STOLTHET Radioaktiva Räker spelar 17.30-18.15
Mina STOLTHETER Filip och Fredrik kör sin grej 18.00
SAMMA DAG.
BUHU!
Nu finns det ju inge tvivel på vilken jag kommer välja. Men jag hoppas ställerna är ganska nära varandra. Så kanske jag hinner kika 15-20 min på Räkerna och sen springa till FFs grej. Vad tror ni om min plan?

Efter FF spelar Bad Religion och Bob Geldhof som jag skulle vilja se. Bob är sist och slutar 19.45. Sen börjar Dylan spela 20.30 så då kanske skulle jag vilja ställA mig och köa där.

Kanske vill se Journey sen som börjar 22.15 en kvart efter Dylan är slut. Håkan börjar 00-02 och vill ju hinna få ganska bra plats till han med.

Dem andra dagarna är det inte så jätteviktiga grejor för mig och inget jag vill se som krockar. Hur ser er dröm gameplan ut? Tell me?

// Hanna som längtar oerhört till nästa vecka!

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag vill se Volbeat, Håkan, Fredlip, Journey, Looptroop, Dylan och The Ark som jag kommer ihåg ur minnet just nu. Det verkar inte krocka vad jag kunde se vid en snabb titt. :)
Richard vill nog också se Mustasch, Kapten röd och Graveyard.
Vad roligt det ska bli!!!

Moa sa...

Efter en snabbtitt tycker jag att Hannas lördags-gameplan ser bra ut! Ska ta mig en noggrannare titt så fort jag hinner. Och göra gameplan för alla dagarna. Jag vill se Kings of Leon på onsdag!!! HOPPAS verkligen vi kan hinna dit till dess!

Moa sa...

JAG LÄNGTAR! :D