måndag 18 april 2011

Dagens deklarationsuppgifter och sådant

Kände bara att jag ville skriva något för att det var längesen, fastän jag inte har något speciellt att berätta. Bara vad jag har på hjärtat just nu:

  • Jag såg oss på TV ikväll. Det var kul. Jag tror inte jag snöt mig. Fast det gick så fort varje gång så jag kan inte vara helt hundra.

  • Jag hittade mina deklarationspapper i röran på skrivbordet, och kom på att jag diggar mina arbetsgivare från året 2010: Filmpool Nord AB, Hofors Kommun, STS Student Travel Schools Aktiebolag samt Stockholms Stadsteater Aktiebolag. Ser ju lite coolare ut än vad det är, dock.

  • Jag har uppenbarligen minnesluckor från helgen, fast jag inte trodde jag var i närheten av någon sådan nivå. Fast jag har ju rätt dåligt minne i vanliga fall, så det är väl helt okej att ha det från lördagskvällen. När händelser senare gjorde sig påminda så kom ju i alla fall minnena tillbaka. Som var Hannas vodkaflaska tagit vägen och att jag använt min kamera.

  • Jag är sjukt sugen på att buda på gamla typ 50-talskameror. Jag vill ha!

  • Nu måste Moa gå på toa.

Love ya' all!
//Moa

1 kommentar:

Maria sa...

:)