onsdag 27 april 2011

Dagens hej

Hej hej säger Maria. Johanna håller ordning på mig och tycker att jag ska uppdatera lite. Vad har jag då att säga....? Jo att hjärnan håller på att trilla ur här fram. Kan det bero på att jag har suttit kollat ner i en matlåda i en halvtimme? Kanske. Det är dags för skärpning.

Jag kan också informera om att här blommar det på träden, det är jättegrönt och gräset behöver snart klippas. Idag har jag också varit på verkstad med ett stenskott på bilrutan, det är alltid lika pinsamt med en massa frågor jag inte begriper. Det dryga är att jag ska dit igen på fredag. Tur att de är snälla.

//Maria

Obs! Notera att jag har haft möte och beslutat att skapa en ny etikett som kommer vara väldigt betydelsefull i mitt fortsatta bloggande kan jag tänka mig....

2 kommentarer:

hanna sa...

hade vi inte några riktigt viktiga regler hur det gick till för att kalla möte?
För mig det.
Känner mig lite dum här som inte närvarade.
Till Johanna, mycket bra du får henna att blogga!

Moa sa...

Det låter som att det är bäst att du lutar dig tillbaka lite så att den ramlar tillbaka på plats igen!