måndag 4 april 2011

Dagens suck.

Jag hatar att leta efter grejor! Sen jag flyttade har någr Buffytidningar och några tomma fotoalbum försvunnit. Men jag har inbte gett upp hoppet om att återförenas med dem.. Efter jag flyttat in försvann en del av Heroes säsong 1, fast jag tyckte den låg alldeless bredvid mig. OCH nu har jag upptäckt att även Buffy säsong 7 är borta. VAD FAN. Grejorna är väll inte så dyra var för sig men tillsammans blir det någon tusenlapp och det är ju SKIT. Även så tittar jag just nu igenom Buffy och är snart klar med säsong 4, vad ska jag göra när jag kommer till den sjunde då? Har letat i min lägenhet och hemma hos mamma. Får kika igenom mina fullproppade garderober någon dag men jag tvivlar starkt på att jag skulle ha lagt in dem där. JAG HATAR ATT LETA EFTER SAKER. Dessutom letar vi efter Lovas leksaker nu med...
En rolig bild tills vidare.
// hANNA

2 kommentarer:

Maria sa...

Usch, det är så jobbigt när saker försvinner. Håller helt med, jag avsky också att leta efter saker. Hoppas Buffy och det andra kommer fram!

Moa sa...

Dryyyygt! :( Men heja Hanna, saker har en förmåga att dyka upp på himla konstiga ställen plötsligt. Hoppas du hittar dem snart! Rolig bild förresten, med byxorna bakåfram.