tisdag 26 april 2011

Dagens Påsk.

Äntligen. Äntligen är påsken över. Den har känts evighetslång. Och söndag i minst en månad. Så mycket att gått och trott att det är måndag idag med. Veckan kommer bli konstig. Lite på grund av detta och mycket på grund av att det är Moas sista vecka i Hoffe innan hon flyttar till storstan och lämnar mig här helt ensam. Så jag hoppas på en rolig och minnesvärd vecka! Började idag med NittiLeaksdate.
Förra veckan gjorde vi Kanal5 debut. Pretty awesome!

Även om den varit lång så har min påsk varit fin. Hur har eran varit?
// Hanna

1 kommentar:

Maria sa...

Min påsk har också varit mycket fin! Mycket släktingar och en del Grängesberg. :) Och allra först Hannahäng :D
Solbränd har jag blivit också, ser rätt kul ut. Tur att jag kan gömma det under kläderna. Snart ses vi igen! :D