lördag 12 februari 2011

Dagens Eriksson.

Som Maria skrev åkte jag till Örebro igår. Tåget och jag hade planerat att vara framme lite efter 2. I god tid alltså."Tåget borde ju inte vara tre timmar sent."  Men det var det, plus lite till.
Denna gången vann tiden kampen mot oss.
Orsaken till varför jag ville vara i Örebro innan jag var det.
Men det blev fortfarande en mycket fin och lyckad helg.
Hann i alla fall träffa Lars och prata lite med honom.
Och så fick jag spendera massa fin tid med världens bästa Maria och Richard.
Idag när jag åkte hem kom såklart tåget fram i tid.
// Hanna

2 kommentarer:

Maria sa...

Usch jag är så ledsen att du inte fick se/höra honom spela. DUMMA TÅGKRÅNGEL!!!!
Men det var ändå superduperroligt att du kom hit! Älskar att ha dig här! Så för oss var det en riktig höjdare att få ha världens bästa Hanna här! Och du fick ju en ny klubba till bra pris också ;)

Hanna sa...

Det kommer nog flera chanser! En ny Engelen spelning hade inte varit helt fel måste jag säga!
Bra att jag kan göra andra glada med att bara var där :) Det var ´mycket intressant att se hur en fredskväll hemma gick till i erat hushåll :D