onsdag 16 februari 2011

Dagens skörd.

Jag har fått mig en ny mobil. Så jag tog mig i kragen ikväll och förde över bilderna jag hade på min gamla mobil till min dator. Följande är några av dem?
Elin och Anna kikar på tv stående?                                    Moa vill inte hänga med mig?
Vacker syn.                                                                      Här behövs inga frågeteken.
En häfftig kille med skyddsglasögon?             Kungen av all drickor, varför får den annars stå på dems andras huvud?
FINNS DET FLERA AV BJ?                                                         Två retardos?
 Min nya granne?                                                           Kom och hälsa på?
// Hanna?

2 kommentarer:

Maria sa...

Roligt med så mycket bilder!!! Det är ju så kul när man kollar på foton man har i mobilen för man har ju oftast glömt att man har dem.

Hanna sa...

Ah, jag håller med! Har en massa bilder i andra mobiler också som jag vill få över. Men en mobil är jättegammal så på den den finns inte mms så man kan inte ens skicka bilderna till en annan mobil, och den en annan mobil krånglar det bara när man ska föra över. Men nån dag kanske jag lyckas! ;)