lördag 26 februari 2011

Dagens uppdatering av läget

Jag har ju lite svårt att hitta inspiration att skriva om något, jag tycker att det är mycket roligare att läsa det ni skriver. Men självklart måste jag ju dela med mig lite också även om det inte bli så rolig uppdateringar alltid. Nu ska ni i alla fall få höra lite om vad jag har haft för mig denna vecka (om ni inte vill bli uttråkade kan ni välja att sluta läsa nu.)

I tisdags hade vi för-pm seminarie där vi skulle diskutera våra idéer lite. Vi var sist ut så det kändes inte som att det var så givande för vi fick typ inga tips på hur vi ska gå vidare med vår idé. Så vi gick vidare på vårt spår som vi börjat på (och håller tummarna att det håller) Det är lite förvirrande för när vi mailar vår handledare kan ha säga rakt motsatta saker olika dagar om helt samma saker, så ibland vet man inte vad man ska tro. Men nu verkar vi i alla fall ha hittat de enkäter vi ska använda och kanske även en arbetsplats att undersöka om allt går i lås. Håll tummarna för oss! Dessutom har vi skrivit klart vårt pm så vi ska kunna åka bort lite nästa vecka. Det är väl typ det jag gjort denna vecka, grejat med uppsatsen + läst statistik, varit på föreläsning och varit på labb. Pluggvardag med andra ord, inte mycket spektakulärt som händer. Så det var min alldagliga uppdatering för denna gång. (Kom inte och säg att jag inte varnade er om ni nu har somnat på tangentbordet eller blivit sugna på att gå och lägga er igen.)

Men idag blir det lite roligare för vi ska åka på storloppis i golfhallen och sen till Marieberg för att fixa födelsedagspresenter och annat. Och imorgon blir det dock troligen en del plugg så jag inte kommer för mycket efter nästa vecka när jag har en massa skoj inplanerat.
Vad gör ni i helgen?
//Maria

3 kommentarer:

Moa sa...

Håller tummarna! :)

Hanna sa...

Det är bara roligt att läsa om vad du pysslar med :)
Håller också tummarna, heja heja!

I helgen spelar jag match och tittar på Oscarsgalan. Inte så mycket mer.

Maria sa...

Tackar!
Håller tummarna för att det går bra med matchen och att du gör mål med klubban! Jag vill också se Oscarsgalan men jag ska ju upp till skolan så jag får nog skippa det om jag inte ska somna på labben.