söndag 27 februari 2011

Dagens jobbiga

Idag har jag varit ledsen och längtat efter att bo närmare er och alla andra jag tycker om. Det är ensamt här och det kan kännas förbannat tråkigt ibland att det bara är vi här. Den stundande resan uppåt till er känns superrolig men också tung för jag vet hur ledsen jag är när jag åker därifrån. Jag brukar inte prata om det här när jag träffar er och andra hemifrån för det känns så jobbigt men idag har det varit så tungt att tänka på hur det ofta känns att jag inte kan låta bli att nämna det. Den senaste tiden har jag till och med kollat upp om jag kan läsa resten av mina kurser vid en annan högskola, men det känns som att jag krånglat tillräckligt med min utbildning så jag får försöka hitta något som gör att det känns mindre tungt här i det år och några månader som återstår.

2 kommentarer:

Hanna sa...

:( ♥
Men snart får du träffa alla igen :) Sen får du boka in nåt nytt så du har något att se fram emot och längta lite efter!
Längtar tills vi ses!

Moa sa...

Snyggnos! Det var i alla fall superkul att du kom hit nu, och vi ses ju snart igen! Och sen ganska snart igen efter det! Sen tycker jag att vi alla ska bosätta oss i Stockholmsområdet, ok? :D
<3 <3 <3