tisdag 1 februari 2011

Dagens surputt

...är jag. Är så trött på att plugga ointressant metod och statistik. Dessutom var jag på campusmässan och träffade eventuella framtida arbetsgivare, några få var positiva om min framtid, alla de andra såg mest uppgivna och frågande ut. En man sa till och med att det är 100 sökande på varje tjänst, så det kommer bli tufft. Denna dag har varit ganska mörk och motivationen är lika med noll och jag tvivlar på det mesta just nu.

Jag ber om förlåtelse för att jag är så negativ, men det är tyvärr så livet känns just nu och kommer nog att göra det ett tag tyvärr. Hoppas det inte smittar av sig för ni ska vara glada som har varandra så nära för det jag saknar allra mest just nu är er, mina bästa vänner och familjen.

2 kommentarer:

Moa sa...

Då ska man lyssna på dem positiva snubbarna, de andra är bara negativa surputtar som borde hålla tyst! (Inte du ;)) Be inte om förlåtelse! Jag vill gärna höra allt vad du känner vet du. Men jag vill ju förstås helst att du ska vara glaaaad och positiv för vet du vad, du är SUPER-MEGA-BRA!!!! Man får pina sig igenom tråkiga saker ibland, men sen kommer det bli finemang ska du se! :)

Maria sa...

Tack för dina fina ord!!! Och du ska veta att du är SUPER-DUPER-MEGA-MAXI-BÄST!