onsdag 2 februari 2011

Dagens GRATTIS!

Idag fyller en tredjedel av denna blogg år, nämligen M. Sandelin. Det är alltså en väldans fin dag idag. Solen skiner för vår fina Maria. 

Ett stort grattis till dig idag på din dag! Hoppas du äter en massa godsaker och får en massa skojiga paket!
Men eftersom du beslutat dig att bo så långt borta får vi resterande två tredjedelar av bloggen fira dig en smula bättre en annan dag. Dåru! ;) 
                                Önskar
                      Hannibal och LadyMo
 

4 kommentarer:

Maria sa...

Tusen tusen tack underbara ni!!!! Saknar er så mycket!!! Speciellt idag!
Och ni la upp min favoritbild på er också! Ni är bäst!

Hanna sa...

Vad fick du för presenter då? Jag är nyfiken! :D Du borde göra ett blogginlägg om din födelsedag!

Tove sa...

Grattis Maria! :)

Maria sa...

Jag fick två hjärtformade skålar, överstrykningspennor, tekoppar, en orkidé, en gammeldags kanna (eller i af en teckning på den för affären var stängd när R skulle köpa den :P ), blombuket, pengar & grattiskort. Har så mycket jag borde plugga nu så jag kan göra ett inlägg senare kanske.
Tack så mycket, Tove! :)