onsdag 23 februari 2011

Dagens loppis

Upptäckte förra veckan att det har öppnat en ny loppis här i Öret! Vi åkte förbi där då men det var tyvärr stängt och nästa gång de skulle ha öppet var i lördags, men då var ju vi på äventyr i huvudstaden. Fast som tur är har de även öppet på onsdagar. Så senare idag tar vi oss en tur dit och hoppas på att fynda något. Det är ju så himlans roligt med loppis. Ska försöka läsa som en tok tills dess. (Inte för att det lär bli så, allt är ju så svårt så man vill gå och gömma sig och låtsas som att man inte läser den här förbannade kursen)

Förresten verkar det som att jag kommer norrut redan på tisdag nästa vecka. En föreläsning var tydligen bortplockad. :D
// Maria

4 kommentarer:

Hanna sa...

Du är rolig du :D
Åh vad kul det ska bli nästa vecka! Jag kan hela tiden förrutom tisdag 17-20, men då skulle du kanske på hockey ändå?
Och så kan jag inte på fredag 16-18, men det var då du skulle ha någon middag ändå så va?
Sen kan jag inte på söndag för då har jag match men då skulle du ändå åka hem va?

Maria sa...

Ja det ska bli riktigt skoj att komma upp och leka! :D
Har planerat in lite med Sophie eftersom hon har sportlov och vi har inte setts på så länge. Så den preliminära planen är att jag är i sandviken på tisdagkväll (+ hockey) och onsdag-dag och sen ska vi nog ha loppisdag på lördag (trodde det var då du var upptagen hanna så jag bokade in den dagen, förlåt!).
Torsdag eftermiddag&/kväll borde vi ses alla tre eftersom det verkar bara vara då alla kan. Men du och jag hanna kan ju kanske ses på onsdagkväll också? Får jag se JCM filmen då? :D Vi kanske också hinner ses lite på fredag-dag :)
Ledsen att jag är så uppbokad men vi hinner ju ses en del iaf. Det är ju så svårt när jag vill hinna med så mycket som möjligt när jag är där. Just det sen ska jag ju hinna plugga också någonstans däremellan... Och umgås lite med mamma och pappa...men det får jag klämma in (Det är deras 50 årsdagar vi ska fira på fredagkvällen förresten :).
Men som tur är så ses vi ju några dagar senare igen i Sthlm!!! :D

Hanna sa...

Men det låter jättebra det! Visst kan vi kika på den filmen :)

Men innan du kommer hit tycker jag att du ska ha förberett dig att berätta vad jag ska göra med dem närmaste fem åren! Deal? ;)

Maria sa...

Ok jag ska fundera så har vi ett möte om det när vi ses ;)