torsdag 17 februari 2011

Dagens telefonsamtal.

För två dagar sedan skickade jag tillslut in en arbetsansökan. Jag har bara tänkt söka jobb i sisådär ett halvår dåra... Men bättre sent än aldrig. Nu sökte jag ett sommarvikariat på ett vård- och omsorgsboende i mysiga Enskede. Idag ringde telefonen. Eller egentligen ringde den redan igår. Men då hade jag nog fullt upp med att titta på TV. Helt slut efter en oerhört ansträngande dag på jobbet. Heh. Snarare kolugn dag som följeslagare, men slut var jag ändå. Så jag upptäckte det missade samtalet runt 23.30. Anyways. Idag ringde det igen, och det var en av enhetscheferna. Så nu ska jag på arbetsintervju dagen före vår Fredlip-dag!
//Moa

4 kommentarer:

Hanna sa...

Vad kul! Och vilken bra timing när du ändå ska till Stockholm. Men neje! Måste ju jag åka ner själv ännu en dag.. :P
Moa, du är väldigt dålig på att använda ettiketter! Skärpning! ;)

Moa sa...

Hahah, men vet du, jag hittade ingen etikett som riktigt passade.. Och jag tycker ändå vi har väldigt många. :P Men man kanske kan ha en för Arbete förstås..

Maria sa...

Vad roligt! Håller tummarna för dig!!!

Tove sa...

Kul! :) Kram