fredag 11 februari 2011

Dagens nervositet

Idag är en speciell dag, Hanna ska nämligen komma till mig i Örebro! Men så är det en himla snöstorm och det klarar ju inte våra tåg av i det här landet trots att vi alla vet att det är vinter halva året nästan. Som Hanna konstaterade:  "Det har ju varit vinter många gånger sen tågen uppfanns" så hur kan detta hända varje gång det kommer snö?!?!?! Nu sitter jag nervöst och väntar på besked om Hanna kommit med tåget (ca 1. 40 min sent) och sen kommer jag vara nervös hela eftermiddagen för att det ska bli mer förseningar efter vägen så att hon inte hinner hit och se Lars. Det blir en kamp mot tiden känns det som! Men vi ska segra!

1 kommentar:

Moa sa...

Åååh, hoppas hoppas HOPPAS!!! Vad avundsjuk jag är, men ha nu superskoj mina töser! Och njut nu av Lars Hanna, vet du, jag har en av hans låtar i en spotify-lista. :)

Maria, Ovisshet, nu har vi vääääldigt många etiketter.. ;)