söndag 27 februari 2011

Dagens nörd!

Alltså alla som läser detta och inte känner mig väldigt väl kommer tro att jag är galen nu, men jag står för att jag förmodligen är världens största anteckningsboksnörd. Det jag vill berätta är att jag har hittat en sida i Sverige som säljer ecojot böcker!!! Ända sedan vi var i USA första gången för några år sedan har jag varit kär i dem. Men de har tidigare inte sålts annat än i Nordamerika men idag efter att av en slump gått in på deras hemsida och hittat att det ska finnas en försäljare i Sverige. Efter en googling kom jag till sidan, bingo! (By the way, udda lördagsnöje även för mig det här.) Tack, PaperMe som tagit dessa miljövänliga böcker till Sverige! Det fina med dessa böcker är också att de är gjorda helt av återvunnet material och går att återvinna igen. Inga träd har gått åt för att göra dessa böcker. Så de är fina både i sitt utseende och i sitt syfte.
// Gissa vem...
Maria

2 kommentarer:

Moa sa...

Du är söt du, våran anteckningsboknörd! :)

Hanna sa...

Du är rolig! Puss :D
Men vad kul att du hittade den sidan!