måndag 21 februari 2011

Dagens pannkakor

Idag gjorde jag pannkakor. Ovanligt? Nehej. Det är ju så himla gott. Och så enkelt. Och smakar så bra med så många olika tillbehör. Favoriten är ju med färska jordgubbar. Men sylt och grädde är också gott. Och "matpannkakor" är underskattat. En mumsig kall sås och massa grönsaker, oooh det saftas i munnen. Det blir nästan som tacos, men ändå inte. Såååå gott!

Med mitt pannkaksberoende har jag blivit nästan lika proffsig som Pettson på att tillaga dessa ljuva mumsbitar.

//Moa

4 kommentarer:

Hanna sa...

Nej du. Jag tycker nog allt att dem där matpannkakorna fortfarande låter lite mystiskt. Lite färska jordgubbar hade inte varit fel du!

Tove sa...

Japp...du är en pannkaksmästare :)u

Hanna sa...

Idag käkade jag pancakes, med cocos! GOoooooTttttt!
Det var grejer de!

Moa sa...

Matpannkakor är mmmmmums! :D Pannkakor med cocos låter mystiskt, men jag är öppen för förslag! ;)