torsdag 17 februari 2011

Dagens Möte.

Hellow mina fellow bloggers! Vi måste ha möte angående Stockholm! Möt mig i kommentaterna ASAP.
Några frågor på dagens agenda.
* Skulle du hänga hela dagen med dina kusiner Moa?
* Eller skulle vi hänga lite med Linnea innan?
* När kommer du och Richard till Stockholm Maria?
* Vart ska vi gå ut på kvällen?
* Skulle vi åka med dina parents hem Moa?
* (Om vi inte träffas innan vi ska äta..) Tror ni att jag hittar till SF bokhandeln själv?
Kommer bli en rolig helg i våran fina capital.

5 kommentarer:

Moa sa...

Hahaha. Mötet är inlett.

* Jag har tänkt hänga med dig (Hanna) och Linnea en stor del av dagen. Linnea har idag confirmed - it's a date. Hon är dock mindre frisk så vi hoppas hon är bättre då.

* Jag kanske inte hinner in till stan precis lagom till när du kommer Hanna, men jag ska försöka att inte komma hyfsat snart efter det.

* Hur gör vi med väskorna? Alla vill väl lämna grejor i mormors lägenhet innan kvällen antar jag... Även jag. Hur vi gör beror väl lite på när M&R vill komma till stan? Någon gång bör vi mötas i Hägersten.

* Y inväntar svar från Klubb Blå om vad de har för åldersgräns på lördagar. Kolla också gärna upp vad ni tror om detta place: Ace (på Mango) på Sveavägen 36 (vid Hötorget typ). Övriga förslag?

* Mina äpplen påstår att de tänker invänta oss på söndag. Jag har meddelat att vi förmodligen vill äta något innan vi far hem också.

* Jag tror du kan hitta till SF-bokhandeln Hanna! :) Är det ett tidsfördriv eller någonting som du väldigt gärna vill till?

Nu tar jag liten paus från mötet för att packa lite. Jag far tidigt imorgon bitti.

Hanna sa...

* Bra att du kom till mötet Moa :D

* Okej. Nejnej, du behöver inte ha bråttom att möta mig. En stund kan jag nog klara mig från att gå vilse i Stockholm. Så kom när du känner att det känns bra lixom. Bara vi hinner hänga lite med Linnea, för det var väldans längesen vi såg henne!

* Ja, lämna grejor vore bra så man slipper konka runt på dem. Men jag ska packa lätt så jag skulle kunna konka runt. För man kan ju lämna in dem i garderoben sen. Men jag skulle vilja blanda min drink och det kanske är bäst hemma hos din mormor ;)

* Klubb blå, var det stället vi checkade in? Det med så billiga drinkar?

* Är det här samma Ace? http://www.alltomstockholm.se/klubbkonsert/article78408.aos
Där står det att det är 20 iaf :(

* Okej. Då behöver vi inte boka någon buss hem då. Schysst av dem btw!

* Det var bara ett tidsfördriv utifall jag skulle vara själv länge. Men bra att du har faith in me ;)

Moa sa...

* Konstigt. På Ace egen sida står det att det är 18 år: http://klubbace.se/news/
Det står också att de kommer spela massa håkan. :)

* Ja, Klubb Blå var placet vi kollade upp Hanna.

* Kanske om vi gör så att vi konkar/låser in grejer under dagen, och sen vid 16-tiden åker vi ut till mormor och lämnar grejorna och byter om och gör oss lite mer i ordning liksom. Så slipper vi ha en outfit som funkar hela dagen/natten liksom. Och du kan blanda din drink Hanna. ;) Vi får väl vara lite snabba bara, det tar ju en stund att åka. M&R kanske kan lämna bagage i bilen så länge då. Vad tror ni om denna plan...?

Hanna sa...

Låter som en bra plan!
Trevlig resa imorgon nu! Hoppas du får riktigt roligt med dina släktingar!

Maria sa...

Jag svarar på facebook nu eftersom jag inte var hemma när det var möte. Så kolla och svara där istället.