måndag 7 februari 2011

Dagens lärare.

Idag har jag, Hanna, för första gången varit lärare på en skola. Fick ha en femte klass på Värnaskolan idag helt själv.
Det gick. Helt okej måste jag säga. Roligt var det. Förrutom när en del inte lyssnade.. Min gamla rektor kom till och med och snackade med mig lite. Hon vet vem jag är. Jag har försökt lära ut matte och engelska idag. Fick fråga en av eleverna när jag skulle hjälpa en annan. haha. Men det här med att ställa upp mattetal. Inte min grej.. höhöh. Men eleverna gjorde det dem skulle göra iaf. Lite väll snabbt bara.
Lärare?

2 kommentarer:

Maria sa...

Coolt!!! Vad duktig du är!!! Jag skulle jättegärna gå i din klass! Jag tror du är en strålande lärare! Det här inlägget var en riktig humörhöjare :D

Moa sa...

Haha wooow! :D Jag är sjukt imponerad alltså!