söndag 29 maj 2011

Dagens fynd

Efter att ha lämnat Hanna vid SGS-bussen, efter en väldigt fin helg tillsammans, så kände jag att jag skulle bota några av ryckningarna i shoppingnerven. Så jag for till Liljeholmen och fyndade på H&M och Gina. När jag skulle gå till herravdelningen på H&M för att leta efter en skjorta, så råkade jag fastna på barnavdelningen. Hittade enkla klänningar där för 99 kronor styck! Perfekt! Står att dem är för 12-14-åringar, men men. Så allt som allt shoppade jag tre klänningar, en jeansjacka, en t-shirt och ett par byxor. Nöjd! Kruxet med byxorna är dock att jag vet inte om dem var off limits för mig egentligen... för dem är nämligen ungefär samma gröna färg som på Hannas coola byxor. Jag kan lämna tillbaka dem, vad säger du kompis?

//moa

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har faktiskt klänningar och en jeansjacka med, är inte dem off limit då med? heheeh. Du får ha vilka byxor du vill. Grönt är skönt som jag brukar säga.

ELLER. Du får behålla dem bara du lägger upp bilder på dina fynd. Instämmer du inte Maria?

Maria sa...

Absolut. Bilder vill vi ha på det man köper! Då får du behålla dem för mig med :P

Moa sa...

Okej deal. Ordnar det... någon dag! Hade faktiskt tänkt mig ett sådant inlägg men har inte orkat och hunnit fotografera.