onsdag 4 maj 2011

Dagens Twitter och annat

Jag har ju börjat tycka allt bättre om twitter och blivit lite bättre på att uppdatera, men jag har inte följt så många så det blir lätt lite tråkigt när jag går in flera gånger om dagen och inte mycket nytt hänt. Men idag blev det ändring på det. Jag spårade ut lite och la till drygt 20 personer på några minuter. Får se hur många som är kvar om en vecka. Jag har ju så lätt att tröttna.

Gällande det som livet kretsar kring just nu, uppsatsen så säger vår handledare att vår uppsats är bra. Den hänger inte på gränsen till att bli godkänd. Skönt att höra! Nu kämpar vi på med diskussionen, vilket går ganska trögt. Men vi tar några baby steps varje dag.

Annat som hänt...hmm...inte mycket tror jag. Jag har ett stort köpa-ny-väska-begär just nu. Men jag hittar ingen att köpa! Hur löser jag det? Först går jag i alla affärer jag kan komma på och dömmer ut alla väskor. Sen går jag hem, letar i väsklådan och hittar en gammal konstig väska. Så nu har jag en nästan oanvänd väska som är typ 5-10 år gammal. Vet inte hur jag ska beskriva den. Udda är nog ordet. Eller fulsnygg kanske.

Detta var den omåttligt intressant uppdateringen jag har att komma med just nu. Men så går det när man inte gör mycket annat än pluggar om dagarna.
Utöver detta har jag ont i halsen och kroppen. Igen. När ska detta virus lämna mig?

//Maria

3 kommentarer:

Hanna sa...

Då blev det billigt i all fall!
Vad bra att det går SÅ BRA med uppsattsen. Det är orättvisst att du är så bra på sånt här!

Maria sa...

Ja billigt blev det :D
Jag tror egentligen inte att uppsatsen är bra. Det är nog mest handledaren som är lite väl bekväm av sig. Han missar massa saker. Men den kanske är okej iaf. Jag är säker att du skulle klara detta hur bra som helst du med.

Moa sa...

Ni är himla duktiga ni med uppsatsen!

Twitter får jag kolla så fort jag skaffat Internet för det vill sig inte riktigt på mormors dator tyvärr. Så jag missar väl en massa. Skriv häääär istället! :P