onsdag 11 maj 2011

Dagens uppdatering från Hanna

Hejsan Svejsan!
Moa jag har inga pengar på mobilen så därför jag inte svarat. Men jag tänker både skaffa pengar till den och boka bussbiljetter ikväll. Så du kanske får ett svar snart ;) Nu är det hockey, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeja Sverige! jag står lite inför ett dilemma. det var hockey imåndags så jag spelade inte in NittiLeaks så jag måste göra det på reprisen på lördag. MEN! det är också semifinal (om sverige vinner) på fredag som jag vill spela in eftersom jag inte är hemma. men jag kan bara spela in en eftersom den inte kan byta kanal. eller jag vet inte hur man gör. eller nåt. sen är det också ESC på lördag om jag fattat rätt. sverige kvalar imorgon. men vi kanske inte går vidare. (btw så är Saade typ ett verktyg vi sverige använder oss av. kunde lika gärna varit en robot om inte det varit olagligt). så hur ska jag göra? Fasth är jäkligt grym btw! hur ska jag göra? haha. esc kan jag skippa. men en semifinal! jag vill ju ha alla nittileaksavsnitt! ojoj. dessutom är jag orolig för att jag ska jobba imorgon fast jag inte vet om det. men dem borde ju ringa om jag inte kommer. kan man ju hoppas. eller så ringer dem mig aldrig igen. snyft. avslutar med en fin bild

4 kommentarer:

HÄNNA sa...

Så Sverige är i semifinal som visas fredag 16.15. frågat Moa om vi ska hitta ett ställe i Sthlm och käka på och titta på hockey samtidigt. men hon har inte svarat. kom på att det kanske är för hon ska upp och jobba imorgon.
har iaf hittat ett ställe o'learys i gamla stan. fast det verkade ganska poppis så man skulle helst boka bord. men kanske moa har en släkting som ska kolla ;) fast jag tycker synd om moatoa! men jag har gratis internet på mobilen nu och dem visar matchen på viasat.se kanske kan kolla på bussen (om jag tar den sena) fast jag tror inte det kommer funka. HM.

Maria sa...

Oj vilket dilemma! Hoppas att det löser sig så du kan se matchen i Sthlm! Det skulle väl vara jättemysig att sitta på en sportbar och kolla. Då borde ju Moa tycka att det är lite roligt också för då blir det ju rolig stämning när det Sverige så alla håller på samma. Mitt råd annars hade varit att spela in NittiLeaks, det är lite viktigare att ha kvar skulle jag tycka. Hoppas ni får en jätterolig helg, jag är riktigt avundsjuk att jag inte kan vara med er. Puss på er!

Moa sa...

Haha! Alltså jag trodde nästan du skojade först när jag fick sms:et. Jag tänkte i alla fall no way att jag går och kollar hockey men nu har jag läst om ditt dilemma och visst, jag ställer väl upp då! ;) Vad gör man inte när man får finbesök av sin nördiga vän.. Smälte ju lite när jag läste din blogg också. Särskilt av bilden på dig från SBIFF, så sjuuuuukt söt ju.

Förresten, jag har inte sett de två senaste Nittileaks-avsnittena ännu. Men ska nog kolla lite idag!

Hanna sa...

haha! men orkar nog ändå inte åka klockan sju :P men jag kommer ju fram 16.50 om vi ser nå ställe i närheten kanske vi kan gå in och kika. annars får jag lyssna på radio med ett öra och på dig med det andra.

för jag skulle vilja lämna grejor hos din mormor först också.