fredag 20 maj 2011

Dagens Misstag.

Det här skulle upp på här egentligen men så blev det fel. Men det kan ju vara här med. Ju med Fredrik och Filip desto bättre!

Tänk så nära dem var mig igår. Sjukt. Och fint. Elvira hade träffat på dem på väg till skolan på bussen. BUSSEN. 41:an. Hur många gånger har man inte åkt den då? Helt fel gånger. Hon filmade en fin liten video jag tittat ganska många gånger på i alla fall. Fredrik och Filip på 41:an. Dem sa också i videon att dem kanske tänkte gå ut i Sandviken. Så det tänkte jag med. Fast Anna skulle vara i Hofors och sa att inget var öppet i Sandviken på torsdagar så skulle vara svårt att hitta dem. Och tråkigt och leta ensamt. Eller läskigt framför allt. Annas syster såg dem också förresten, men jag vet inte om hon snackat med dem. Det förtällde inte historien. Fint vare i alla fall att dem hängt i ina trakter. Men synd jag inte träffade på dem. Dem borde ha åkt till Hofors. Vi är faktiskt lite som Köping en gång i tiden var. Men snart är det Peace & Love! Jag har förresten inte berättat att jag ska dit här på bloggen än. Men så är det och behöver jag säga att jag ser mest framemot Fredrik och Filips föredrag?


Dem var med i det lite underliga programet Fenomen i söndags. (och missade hockeyfinalen!? Men Fredrik tog i alla fall upp ämnet fint nog. Men Uris "krafter" kunde inte hjälpa dem. Kanske han i smyg egentligen använde sina krafter åt Finland?) Men jag undrar lite hur Fredrik menar när han säger att dem älskar Uri, eftersom han i en podcast sagt saker som får det att luta åt det andra hållet istället. Fast han kanske älskar Uri som människa och lixom beyond det han pysslar med. Eller nåt. Nu blev det här långt, så då är vi on tracks så att säga. Måste bara få avsluta med att ett, min moster nog tycker jag är lite strange med FFande men hoppades att jag skulle få träffa på dem och två, blev spådd idag. Ska gifta mig med Fredrik, få ett barn, ha tio tigrar och bo i London mycket möjligt på ett dass - hon som spådde mig var snäll nog att fort ändra bostaden men jag tror tyvärr om vi ska vara ärliga att det blev ett dass.

2 kommentarer:

Moa sa...

Hahaha, det för minnen tillbaka till spådomar i SB! Skulle inte du gifta dig med Johan?

Hanna sa...

Vilken är Johan?
Dem här spådomarna är sanna! Kommer slå in när Fredrik är 65 och jag 49 (om jag räknat rätt).
Ser jag framemot.