tisdag 17 maj 2011

Dagens jag

Helgen som var, den var riktigt finemang. Med Hanna, Johnossi, öl, Linneahäng, promenerande och ESC-mys.

Ja vars, vad har annars hänt... Jag har hälsat på farmor och Sven. Mysigt. Promenerat i Vinterviken. Den är inte alls särskilt vintrig för tillfället, som bilderna nedan avslöjar.

Dessa bilder är dock från när jag och mormor var där för en vecka sen. Nu sist tog jag inte med mig Bertil utan min nya vän Penny på promenaden. Penny är en analog mackapär, och är döpt efter Penny Lane, plus att det är ett ganska passande namn på en Pentax tycker jag. Jag gillar att döpa prylar. Så är det bara.

Idag har jag jobbat och det var riktigt skoj!

Nu är det dags för gårdagens Nittileaks-avsnitt. Hej hopp!

//Moa

6 kommentarer:

Hanna sa...

visst var NittiLeaks bra? Fyra bröllop och en begravning! fanfuckingtastic!

Moa sa...

Jaaaa så himla fint!!! En dröm som går i uppfyllelse liksom, om det hade varit ens eget bröllop! När jag gifter mig skulle jag vilja att Fredrik & Filip, Johannes, JCM och Johnossi kommer och sjunger. Jag klarar mig utan den där cecilia.

Hanna sa...

du GLÖMDE James Marsters!

Moa sa...

HAH! Mmm jag "glömde"...

Moa sa...

Fast listan kan ju bli mycket längre förstås; Brennon, Tyler Lane, Håkan osv osv, men man lär väl tänka lite rimligt. ;)

Maria sa...

Jag är väldigt nöjd om ni kommer och sjunger på mitt bröllop! Fast gärna tillsammans med Fredrik och Filip ;)