måndag 9 maj 2011

Dagens hurtis

Igår hade jag för första gången sedan jag kom hit ingenting speciellt att göra. Och som ni bloggläsare säkert märkte kände jag mig då ensam och pratsugen så jag ringde hitan och ditan. Då kändes det mycket bättre. Jag gick på promenad, städade lägenheten, myste med Ally McBeal och lagade pannkakor.

Idag har jag varit lite hurtig i alla fall. Gått på gympa på Friskis & Svettis med Ida. Det var skoj. Och jobbigt. Det var massa tanter och gubbar där som klarade passet mycket lättare än jag... Man äro otränad, men det ska det nog bli ändring på. Efter gympan åt vi korv med bröd till lunch och gick på hundpromenad. Sen smällde vi i oss fantastiskt god tårta som Ida bakat med cocos, vit choklad och jordgubbar. Möms. Efter det blev det en sväng till Farsta där vi strosade i affärer och jag införskaffade nya träningsskor.

Middag med mormor, och ja, så börjar denna dag lida mot sitt slut. Imorgon blir det långpromenad vid vattnet, mathandling och sedan ska Emma hämtas från skolan så blir det en eftermiddag/kväll hos Samuelssons.

Jag hoppas på jobb, men det är rätt gött att vara ledig ändå.

//Moo

PS. Hanna, jag ska försöka lugna ner mig med etiketterna...

Inga kommentarer: