torsdag 26 maj 2011

Dagens lyckorus

Åh idag är jag glad! Superglad! Reason? Det finns så mycket kul som är på gång nu. På lördag är det dags för en Haleyhelg, nästa helg blir det teater och om inte alltför lång tid ska vi röja på P&L. Livet är fint nu! Dessutom stormtrivs jag på jobbet! Och alldeles nyss har jag vågat ringa ett läskigt samtal... Kanske blir jag scripta än en gång, fast jag inte tänkte vara det mer. Men denna gång betalt i så fall, lågbudget SVT i en vecka. Men bara kanske. De hade nog någon annan scripta på gång lät det som. And I'm not sure if I want it anyway. Men men, jag längtar till många olika helger nu!

Nu ska jag laga pannkakor!

//Glad Moa

1 kommentar:

Moa sa...

Okej glädjen grumlades lite när jag fick höra att skånemamman är sjuk och kommer ej och den andra mamman är också sjuk, plus att mina pannkakor fick mjölklumpar i sig. Så det blir ingen Haley-helg precis. Men i vilket fall tror jag att pannkakorna blir goda och jag får ju finbesök i helgen ändå! :)