onsdag 25 maj 2011

Dagens Puss.

Dags för en dagens puss igen.
Från senaste NittiLeaks, 1996 se det om du missat vem du nu än är! Mina fina män!
Jag är glad för hela bloggstafet ska till Peace & Love om ungefär en måndag. Och Fredrik och Filip ska med dit. Jag hoppas jag får träffa dem. Vill ha min usabild med dem signerad. Har tänkt ut en smart plan. Tar med två kopiar. En skickar jag hem på en gång med posten och den andra förvarar jag i tältet. Då borde nån ta sig med hem. Känns lixom som ett tält egentligen inte är säkert nog att bevara något så fint. Men är nog bättre än att bära med mig den överallt.
// Hanna

2 kommentarer:

Maria sa...

Det låter som en bra plan. Ta med något som är vattensäkert att lägga den som är kvar i så inte någon spiller ner den eller att det kommer regn på den.

Du borde fråga om du får en puss också :P

miw sa...

yummie!

bra idé, hade fan inte vågat ha bilden i tältet heller haha