fredag 11 mars 2011

Dagens blandade känslor

Idag var det sista föreläsningen innan tentan. Jag förstod vissa saker, yay! Men när föreläsaren sa att de gamla tentorna som vi kan se på blackboard inte var så svåra kändes det lite tungt. Jag kan nämligen inte förstå svaret på en enda ens med hjälp av boken. Så paniken stiger. Mindre än två veckor kvar innan det är dags för tentorna. Blä!

När föreläsningen var slut fick jag dock ett sms från posten. Mitt paket med Ecojotböcker hade kommit. Jag beställde de igår och idag var de här, det kallar jag bra service. Det var lite uppiggande att öppna paketet och se dessa gulliga böcker. Nu ska här skrivas.

Just nu väntar jag på att R kommer hem med en matkasse, sen ska jag göra marinad till fläskfilén och ta mig lite te. I min nya kanna som jag fick i födelsedagspresent av Sophie, Ewa och Björn. Och försöka plugga lite.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag lider med dig! Men plugga arslet av dig så kan det gå vägen.
Du är ju trots allt drottning av tentor. Annars ska vi ändå supa skalen av oss dagen efter och glömma allt sånt så det löser sig ändå ;)

Glöm inte bort att du är bäst!

Maria sa...

Tack för att du är så snäll och go! Fick lite hopp ikväll när jag pluggade ikväll och förstod lite iaf. Så nu ska jag gräva ner mig i plugg varje dag och hålla tummarna att det räcker till iaf ett godkänt på de två tentorna.

Lider med dig att säsongen nästan är slut. Kan inte vara lätt för ett hockeyproffs som dig att ta sommarvila redan. Men nu kan du ju festa varje helg som du avstått från, proffessionell som du är. Moa ville ju sjunga karaoke på depå ;D

Och du glöm inte bort att DU är bäst!