lördag 19 mars 2011

Dagens neggo

Bli inte arg på mig nu. Jag tänker klaga lite på solen. Och jag som kan bli irriterad när folk klagar på vädret. Men idag har jag en deppdag, och då förvärrar solen det hela. Många dagar älskar jag solen. Njuter av den. Men när jag är nere, då blir jag mera nere av solsken. Märkligt. Mycket märkligt.

Jag har åkt skidor idag. Det var skönt. Men jobbigt. Dålig kondis. Sen har jag kollat på 500 days of Summer. Det var nog då jag blev nere. Men fin film. Fin kille. Hur kunde Summer inte vilja ha honom? Märkligt. Mycket märkligt.

Jag längtar också till nästa helg. Då kommer jag vara såhär glad. Det är inte märkligt. Inte ett dugg märkligt.

//Nasse

1 kommentar:

Tove sa...

Känner igen det där med solen. Om man är nere känns solskenet mer som ett hån. Du borde inte titta på deppiga filmer ;) För mig räcker det just nu att titta i hallen för att bli glad. Hatt-hyllan och krokar har kommit upp så nu har vi en fungerande hall :D Hoppas du är gladare imorrn! KRAAAM