torsdag 24 mars 2011

Dagens tenta..

...är skriven. Jag satt hela skrivtiden ut. Var rätt slut i huvudet ett tag men sen blir man stressad och får mer energi. Efteråt fick jag den vanliga lättnadskänslan (inte för att jag tror att jag klarat den, utan för att jag vet att jag inte kan göra något mer för att påverka resultatet, det enda jag kan göra är att låta bli att tänka på det och vänta). Det är så skönt när den infinner sig. Men nu behöver jag orken att klara den dubbelt så stora tentan imorgon som dessutom är väldigt mycket svårare. Ska försöka hitta kraft att kämpa till imorgon eftermiddag när det är dags igen. Har inte så stort hopp om att klara den men jag ska i alla fall försöka.
Ses på lördag!
// Maria
P.S. Hoppas ni har förståelse för att jag inte har så mycket energi till att vara så deltagande i allt runt omkring. All min kraft går just nu till denna c-kurs.

1 kommentar:

Moa sa...

Men snyggnos då, klart vi förstår!! Skönt att en tenta är avklarad i alla fall! :) Heja heja! PUSS