torsdag 10 mars 2011

Dagens Nyheter

Hellow. Nu tycker jag vi uppdaterar lite dåligt mina fellow bloggers. Jag vet med största säkerhet att ni båda använt er av intranätet idag. Och jag vet även med ännu större säkerhet att  ni har något att blogga om. För vad gjorde vi igår? JO VI VAR JU PUBLIK PÅ FILIP OCH FREDRIKS NYA PORGRAM NITTILEAKS. Det var ju kanonroligt! Varför bloggar nu inte! Vi såg ju E-Type för sjuttsingen.
Dagens Nyheter: Rubrik:
VÄRLDEN HÅLLER ANDAN. HAR LOCKDUON TAGIT EN PAUS?
Ingress: Mycket tyder nu på att den populära bloggen GretaochDagens tagit en paus. I alla fall den lockhåriga delen av trion. Vad som kan ha orsakat detta är ännu oklart. Kommer Hanna nu försöka stå på sina egna ben eller kom hon ge sig vika för det rådande grupptrycket.
Betala en femma så får du läsa resten av artikeln.
(Tro helst inte att jag är från vettet nu. Jag är bara lite tagen av studens allvar.)
Bildtext: Här står vi och hänger.

Inga kommentarer: