onsdag 16 mars 2011

Dagens suck

För varje dag av plugg som passerar sjunker hoppet om att klara de två kommande tentorna. Just nu vill jag bara ge upp. Jag och Johanna har kämpat i flera dagar med att förstå och snart känns det bara som att man vill ge upp. Men det går ju inte, får då kan man typ aldrig få studiemedel igen. Och ingen examen heller för den delen. Så. himla. tungt. just. nu. Jag tror ärligt att jag aldrig kommer att förstå något av det här tillräckligt väl för att vara ens nära godkänt. Men enda sättet att hålla paniken borta är att plugga varje dag och försöka. Hur lönlöst man än känner att det är. Så jag fortsätter med det i en vecka till sen är det dags för tenta ett. Suck...
//Maria

3 kommentarer:

Moa sa...

Heja heja! Du gör ju så gott du kan, mer kan man inte göra. Jag håller hela händerna för dig!

Maria sa...

Tack! Förlåt att jag är så gnällig, tänkte skriva ett dagens förlåt nu men ska upp tidigt imorgon så jag måste sova. Så jag säger helt enkelt nu, förlåt att jag klagar så mycket på skolan. Ska försöka låta bli.

Moa sa...

Du är hopplös du med dina förlåt. ;) Du bör aldrig säga förlåt för en sådan sak! Vi vill ju veta allt ju! :)