söndag 20 mars 2011

Dagens sysselsättning

Det enda jag har gjort idag är att skriva sommarjobbansökningar och skickat iväg dem. Jag är helt yr i huvudet av alla olika cv:n och personliga brev jag formulerat. Dessutom är jag på jättedåligt humör för att jag inte hunnit tentaplugga. För det är ju så himla kul....
Så tyvärr har jag inget muntrare att dela med mig av. Jag är stressad, har ont i magen och vill bara ha klarat tentorna så jag kan släppa det. Hoppas Håkanhelgen ger mig energi. Snart ses vi iaf!
// Maria

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag ska göra mitt bästa för att ge dig energi på lördag! :D Annars borde Håkan själv vara bra på det!
Det är inte långt kvar nu! FIGHT!

Du vet den där boken jag lånade av Richard för länge sen? FF boken? Saknar han den?
Om han inte gör det, tror du han skulle vilja sälja den till mig?
Den är nämligen väldigt svår att få tag på så har inte hittat att köpa den någonstans.. Har blivit väldigt FFiserad efter våran fina tisdag med dem så jag vill ha allt och se allt med dem nu! haha!

Moa sa...

Det är himla bra gjort att ha skrivit massa jobbansökningar, för det är jobbigt! Hoppas helgen kan kännas som en lättnad att veckan är förbi. Som sagt, Håkan är nog rätt så bra på att ge energi. Pöss!