fredag 18 mars 2011

Dagens räddare

är Johanna. Utan henne skulle jag aldrig orka med den här kursen. Vi har pluggat tillsammans varje dag denna vecka. Vet inte om jag lärt mig så mycket men det känns i alla fall bättre när man verkligen pluggar. Och det blir ju så mycket roligare om man gör det tillsammans med någon, och framför allt med någon som skrattar mycket. Det är nog tack vare alla skratt och allt prat som jag överlever. I helgen kör jag dock lite repetition för mig själv innan vi ses till veckan igen. Men nu ska jag skynda mig för vi ska på en liten utflykt ikväll!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Bra att du har Johanna! :)
Vad ska ni på för liten utflykt?

Moa sa...

Spännande med utflykt! :)

Maria sa...

Vi var till Västerås för mamma och pappa var där och firade mammas 50-årsdag. Vi fick inte veta det förän i torsdag att de var där så det blev en lite glad överraskning att vi kunde åka dit och träffa dem. Det blev en god grekisk tre-rätters middag och lite häng på deras hotellrum :D

Hanna sa...

Vad roligt! :) Du får hälsa grattis i efterskott till din mamma!