fredag 11 mars 2011

Dagens sport.


En liten film jag filmade in på inspelningen av NittiLeaks i tisdags.
Fotboll i dens vackraste form!

Idag har säsongens sista isträning ägt rum. Tråkigt som attans. Jag kommer sakna hockeyn. Alldeles för mycket. Vad tråkigt mitt liv kommer bli. Men det återstår fortfarande en träningsmatch på söndag mot innebandydamerna. Det ska bli riktigt skoj. Och efter ska vi ut och käka och snacka lite om framtiden.

Efter träningen idag stannade jag kvar med Eken och tittade på matchen mellan bjun (med bröderna Lundgren) och dreamteam (med coach Crille och förstacoach Anders). Det var ett roligt litet fredags nöje må jag säga.

Och imorgon blir det att träffa Elin igen för en fika. Ska bli superroligt, var väldigt längesen jag såg henne. Jag gissar att vi kommer ägna rätt stor del av snacket till tvserier. Våran grej lixom.
// Hanna

Inga kommentarer: